ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:دبیر کمیته روستائی و عشایری دهه فجر ابرکوه گفت: در ایام الله دهه فجر صدها برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح روستاهای ابرکوه برگزار می شود
محمد علی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این کمیته با توجه به استقبال با سابقه روستائیان و همکاری های صمیمانه آنان با برنامه های دهه فجر در سال های گذشته، برای اجرای برنامه های متنوع در این ایام برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.
وی افزود: در اجرای این برنامه ها از همکاری مدارس ،کانون های مساجد،بسیج وپایگاهای مقاومت،اداره ورزش و جوانان با جهاد کشاورزی برای هر چه با شکوهتر برگزار شدن این مراسم بهره برده ایم.
حاتمی زاده در ادامه برخی از برنامه های این کمیته را نیز بر شمرد.
وی افزود:اهداء کتاب به کتابخانه های روستائی،برگزاری مسابقات جام بانوان توسط فرمانداری در محل روستاهای ده عرب ، صفی آباد ، فراغه ، برگزاری جام دهه فجر دهیاری ها ویژه برادران و برگزاری جشن شادی در روستاها از جمله این برنامه ها است.
وی یادآور شد در13 بهمن ماه نیز گلزار شهدای کلیه روستاهای ابرکوه با حضور مردم و مسئولان غبار روبی و گلباران شد.
به گفته حاتمی زاده،برنامه ریزی های لازم برای دیدار با خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان روستائی نیز در این ایام صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد:اعزام روحانی به روستاهای محروم و همچنین دیدار با چند خانواده مددجوی تحت حمایت بهزیستی و پخش بروشور بهداشت وروان نیز از جمله دیگر برنامه های این کمیته در ایام الله دهه فجر است.
حاتمی زاده افزود:ورزش جایگاه خاصی در برنامه های کمیته روستائی و عشایری دار د که علاوه بر برنامه های ذکر شده ورزشی برنامه های دیگری نیز برگزار می شود که از جمله آن ها می توان به همایش پیاده روی در بخش بهمن ، مسابقات پینگ پنگ،طناب کشی در نصرت آباد و بداف،پینگ پنگ در روستاهای شهرآباد،اسدآباد، اسفندآباد اشاره کرد، ضمن آن که مسابقات فوتسال و والیبال روستائی نیز با حضور پر شور ورزشکاران روستائی آغاز شده است.
تیغ زنی جاده های بین مزارع روستائی ،بیان دستاوردهای انقلاب توسط روحانیون و ائمه جماعات نیز برخی از دیگر برنامه های عنوان شده توسط حاتمی زاده بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا